loading...

راهنماي خريد و فروش لوازم دست دوم

راهنماي خريد و فروش لوازم دست دوم

بازدید : 191
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نيازمنديها اينترنتي بازارهايي آنلاين براي خريد و فروش كالاهاي نو و دست دوم هستند.بازارهايي كه توانسته اند با توجه به اينكه در همه زمان ها در دسترس هستند با اقبال خوبي از طرف مردم روبرو شوند.

بازدید : 205
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شايد شما هم مثل بقيه افراد در سايت هاي نيازمنديها به دنبال خريد كالاي خاصي باشيد كه با توجه به گران شدن كالاها به دلايل مختلف مثل گراني بيش از حد ارز امكان خريد نمونه نو آن را نداشته باشيد.

بازدید : 301
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يكي از دغدغه هاي مهم پدرها و مادرها بعد از بزرگ شدنِ بچه هاشون، تصميم گيري درباره ي سرنوشت اسباب و اثاثيه ي مربوط به سال هاي كودكي بچه هاست.
مثلا يادمه، وقتي كه ۵-۶ سالم بود، مادرم برام، يكسري نوار كاست از قصه هاي ناب اون دوره سني رو خريده بود. قصه هايي مثل «بزبز قندي»، «پينوكيو»، «خروس زري، پيرَن پري» و كلي قصه ي ديگه كه طبيعتاً وقتي سنم بيشتر شد، ديگه به جاي شنيدن اين نوارها، وقتم رو با خوندن داستان هايي مثل «شازده كوچولو»، «بينوايان»، «سفر به ماه» و كتاب هايي مناسب ديگه اي پر مي كردم.

بازدید : 205
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اينجا سعي شده است تا به مقايسه اي درباره آگهي هاي روزنامه با آگهي هاي نيازمنديهاي آنلاين بپردازيم و به بيان مزيت هاي آگهي هاي آنلاين بپردازيم:

بازدید : 155
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

براي خريد لوازم جهيزيه، قبل از هر كاري اول ليستي از وسايل ضروري جهيزيه‌تان تهيه كنيد. ما وسايل حاضر در جهيزيه را به اين شكل براي شما دسته‌بندي كرده‌ايم:

بازدید : 157
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خب سوالي كه اول از همه مطرح مي‌شود اين است كه آيا خريدن كفش شخصي ديگر از لحاظ بهداشتي، كار درستي است؟

بازدید : 115
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پيش از آنكه سراغ توصيه‌هايي براي خريد فرش ماشيني دست دوم برويم، بگذاريد شما را با چند مفهوم اساسي درباره‌ي اينجور فرش‌‌ها آشنا كنيم.

سه نكته در هنگام خريد و فروش اين‌جور فرش‌ها حائز اهميت است:

۱) نوع بافت

۲) جنس مواد

۳) سايز

بازدید : 166
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شايد اگر در جمع دوستان يا همكاران خود، درباره هماهنگ كردن ساعت با لباستان صحبت كنيد، متوجه نگاه‌هاي عجيب اطرافيان خود شويد. اما بياييد مردي را با كت‌وشلوار مشكي براق، در يك مهماني رسمي تصور كنيم، شيك‌پوش و مجلل به نظر مي‌رسد، البته تا زماني كه ساعت ورزشي با بند پارچه‌اي اش نمايان نشود.

بازدید : 266
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شايد شما هم هنگاميكه در خانه و در حال مرتب كردن خانه هستيد،با وسايلي برخورد مي كنيد كه هر دفعه مجبوريد آنها را جا به جا كنيد،بدون آنكه از آنها استفاده كنيد و اين مشكل زماني كه محل زندگي شما كوچكتر باشد بيشتر شما را آزار دهد.

حالا اين مشكل مي تواند در جاهاي ديگر هم اتفاق بيفتد مانند پاركينگ خانه شما با وسايلي روبرو ميشويد كه قبلا از آن استفاده ميكرديد و حالا ديگر آنها كارآيي گذشته خود را ندارند مانند يك دوچرخه دست دوم براي كودكتان خريديد و ديگر او بزرگ شده و ار آن استفاده نمي كند. و مثال ديگر اينكه شما در محل كارتان يك دستگاه پرينتر چندكاره خريديد و شما ديگر از پرينتر قديمي خود استفاده نمي كنيد.

اينها مثال هايي از مشكلاتي است كه ممكن است شما با آن برخورد كنيد،پس راه حل چيست؟

ممكن است شما بخواهيد به درج آگهي رايگان البته نه در آگهي هاي روزنامه شما بايد براي چاپ و توزيع آن هزينه پرداخت كنيد و روز بعد با چاپ آگهي افراد براساس فهرست آگهي و جستجو در آن با شما تماس بگيرند تا كالا را ديده و با شما برسر قيمت چانه بزنند.

يكي از راه حل ها اين بود كه شما به سراغ مغازه هايي مي رفتيد كه در كار فروش لوازم نو و دست دوم هستند و براساس صحبت ها و توافقات شما كالاي خود را به آنها واگذار مي كرديد البته در اينجا خريدار همه چي را در معامله تعيين مي كند.

راه حل بعدي اين است كه شما اين وسيله را به دوستان و آشنايان خود مي داديد كه براساس نياز آنها استفاده كنند يا نكنند.و يا اينكه افراديكه با وانت در خيابان ها درحال رفت و آمد هستند و همواره با يك بلندگو به دست نسبت به خريد لوازم اضافه شما ابراز تمايل مي كنند،كه معامله با آنها خود يك فرآيند سخت دارد.

با اين حال در اين چند سال كه دسترسي افراد به اينترنت راحت تر شده است و افراد ميتوانند در هرجا و با استفاده از موبايل و تبلت خود به اينترنت وصل شوند،استفاده از خدمات آنلاين رايج است.يكي از اين خدمات استفاده از سايت هاي نيازمندي رايگان است.كه داراي تعداد زيادي آگهي و بازديد كننده است و شما هم مي توانيد با چند مرحله ساده نسبت به درج آگهي اقدام كنيد.

ابتدا چند تا عكس خوب از محصول خود ميگيريد.

بعد يك عنوان خوب براي آگهي خود انتخاب مي كنيد.

بعد وارد سايت شده و به بخش ثبت آگهي رايگان ميشويد.

با انتخاب موضوع آگهي و پركردن اطلاعات خواسته شده،عكس را هم ارسال مي كنيم.

حال بايد منتظر باشيم كه افراد با ديدن آگهي،با ما تماس بگيرند.

اين روش نسبت به راه حل هاي ديگر آسانتر و از لحاظ وقت و زمان به صرفه تر است.

البته اين سايت ها امكاناتي از قبيل درج آگهي لينكدار و معرفي كسب و كار و ثبت مشاغل را هم دارند.

بازدید : 154
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يكي از روشهاي خريد و فروش كالا و لوازم دست دوم استفاده از سايت هاي نيازمندي رايگان است.در اين سايت ها امكان درج آگهي رايگان است و شما مي توانيد با ثبت آگهي خود در اينگونه از سايت ها كالاي خود را بفروش برسانيد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 9170
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه